Te permiresojme kujtesen

Ja se cilat janë tetë këshillat tona për të përmisuar kujtesën.

Te gjitheve na ndodh here pas here te harrojme gjera, por nganjehere kjo harrese merr permasa te medha, sa behet shqetesuese ne jeten e perditshme. Atehere cfare duhet bere per te pasur nje kujtese me te mire? Ja 8 keshilla te thjeshta qe mund ti vesh menjehete ne praktike…

1. Meso

Privilegji i te mesuarve nuk u eshte rezervuar vetem nxenesve apo studenteve. Per te stimuluar trurin eshte mire te stervitesh duke memorizuar gjera cdo dite: numrat e telefonit qe perdor me shume, fjalet e kengeve, kodin e alarmit ne pune, etj.

2. Fli

Kurre nuk e themi aq sa duhet: Gjumi eshte thelbesor per perqendrimin dhe mbajtjen mend. Nderkoh qe fle, truri yt klasifikon gjithe informacionin e marre gjate dites. Per kete arsye kur fle pak ose keq, kjo c’rregullon kujtimet e tua.


3. Ndiq nje diete te ekuilibruar

Nje menyre e te ushqyerit te shendetshme dhe te ekuilibruar luan nje rol te rendesishem ne funksionimin e trurit. Megjithate ideja e ngulitur qe peshku eshte ushqimi kyc per te pasur njekujtese te mire, nuk eshte e verteta absolute. Peshku eshte i pasur me fosfor, por edhe ushqime te tjera (sidomos mishi…) eshte i mire per trurin, po aq sa per pjesen tjeter te trupit. Ne fakt jane boronicat ato qe keshillohen vecanerisht per kujtesen nga specialistet.


4. Vazhdo te luash

Fjalekryqet, shahu, dama, letrat e bixhozit, dominoja dhe lojrat e strategjise, jane disa nga aktivitetet qe mund te te ndihmojne te ruash kujtesen. Perfito nga rasti dhe luaj me femijet apo me niperit.

5. Rregullat memoteknike

Qe te vegjel na mesonin metoda per te mbajtur mend disa parime te nderlikuara (per shembull, sa dite ka cdo muaj, tabelen periodike te elementeve, etj). Pse mos ti aplikosh keto edhe ne jeten e perditshme? Mjafton te vesh  ne pune imagjinaten tende.

6. Kujdesu per shendetin

Ki kujdes me stresin, lodhjen dhe depresionet e vogla, qe favorizojne harresen dhe demtojne shume perqendrimin dhe mesimin e gjerave. Relaksohu me metoda si joga, masazhet apo sofrologjia.

7. Evito disa substanca

Kufizo konsumin e alkoolit dhe duhanit (qe ndikon ne disa receptore ne tru) dhe produkte ekzistuese si caji dhe kafeja, qe demtojne perqendrimin.

8. Ji / e organizuar
Organizo idete e tua, vendos prioritetet e tu, mbi te gjitha kujtohu ti shkruash gjekundi! Aleatet e tu me te mire do te jene shenimet e vogla qe mund te lesh tek frigoriferi, blloku i shenimeve ose lajmerimet qe ve ne celulare.

Nese doni te mbani mend sa me shume, mendoni te flini gjume te mjaftueshem.
Fjetja e rregullt ju ndihmon te konsilidoni idete dhe mendimet tuaja dhe ju ndihmon te ecni sa e shume ne te ardhmen. Nje metode e thjeshte per te mbajtur mend dicka eshte te fiksoni dicka perpara se te flini. Pra thjesht mendojeni faktin qe ju nuk doni te harroni ne momentet qe jeni shtrire, gati per te fjetur. Pas nje gjumi te mire, 7-8 oresh do te vini re se kur te zgjoheni do te kujtoheni menjehere per faktin ne fjale. Mund te ndodhe qe t’ju dale dicka edhe ne enderr, por nuk duhet te shqetesoheni pasi eshte shume normale.
Studimi i bere nga “Shoqata Amerikane e Psikologjise” mendohet te jete i vlefshem per 40% te njerezve.

About these ads

Lini një koment

Vënë nën Sociale

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Log Out / Ndryshoje )

Figurë Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Log Out / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Log Out / Ndryshoje )

Google+ photo

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Log Out / Ndryshoje )

Po lidhet me %s